Аутсорсинг заробітної плати

Аутсорсинг заробітної плати

Серед корпоративних клієнтів, представників малого бізнесу в Україні велика затребуваність передачі бухгалтерських функцій спеціалізованим компаніям. Аутсорсинг заробітної плати – прогресивний підхід, що дозволяє мінімізувати податкові ризики, знизити часові витрати, уникнути залежності від власного персоналу.

Заробітна плата – найбільш складна ділянка бухгалтерії. Сфера регулюється кількома областями права, містить часто мінливі законодавчі акти. Штатний бухгалтер може помилитися, захворіти, звільнитися, що загрожує зривом робочого процесу, штрафами.

Компанія UCMS Group з 2006 року надає послуги нарахування заробітної плати в Україні та інших країнах. Наші клієнти – Red Bull, Kyivstar, Bosch, Ehrmann, Hochland, Royal Canin і інші корпорації – не просто задоволені сервісом. Вони рекомендують нас як відповідальну, інтелігентну, компетентну команду професіоналів.

Послуги з розрахунку заробітної плати

За період роботи ми зрозуміли, як важливо бути гнучкими при наданні сервісу з розрахунку заробітної плати. Ми оперативно реагуємо на зміни у вихідних даних, поява нового виду виплат без додаткових витрат з боку клієнтів і ін.

А утсорсінг розрахунку заробітної плати з нашою компанією – зрозумілий і прозорий процес. Експерти безпосередньо спілкуються з замовниками. Результати роботи ми оцінюємо спільно, що доводить готовність враховувати будь-які побажання. Ми впроваджуємо систему оплати праці, яка відповідає саме вашому бізнесу.

Стандартний перелік послуг включає:

  • розрахунок заробітної плати, авансу в форматі розрахунково-платіжних відомостей в обумовленому форматі, внесків, податків;
  • звіти для державних органів, передбачені законодавством: ЄСВ, 1-ДФ та інші форми;
  • міжрозрахунковий виплати: при звільненні, оплаті лікарняних, відпусток, понаднормових, преміальних, компенсацій;
  • щомісячні платіжні документи, розрахункові листки в друкованому вигляді або з розміщенням на web-порталі;
  • файл імпорту і проводку в вашу фінансову систему.

Залежно від потреб клієнтів ми формуємо ексклюзивну пропозицію. Воно може включати розробку системи оплати праці, преміювання, розрахунок бюджету річного фонду зарплати, контроль своєчасності сплати податків. Всі outsourcing-процеси супроводжуються інформаційно-консультаційною підтримкою.

порядок взаємодії

Ми практикуємо просту ефективну схему співпраці:

  • візит в офіс в Києві, подача заявки на сайті;
  • вивчення потреб замовника;
  • підготовка комерційної пропозиції;
  • узгодження обсягу та вартості послуг;
  • узгодження і підписання договору;
  • початок робіт.

Вартість аутсорсингу розрахунку заробітної плати обумовлюється індивідуально, залежить від кількості співробітників і набору опцій. Ви оплачуєте тільки необхідні вам бухгалтерські послуги. Для збору даних, інтеграції з фінансовою системою підприємства потрібно 1-1,5 місяця.

Аутсорсинг розрахунку заробітної плати з UCMS Group – вигода замовників

Ми гарантуємо відсутність помилок в розрахунках і якість виконуваної роботи. Наші сильні сторони, які працюють на користь вашого бізнесу:

  • досконале знання змін у законодавстві;
  • комплексний підхід до обслуговування: залучення професійних бухгалтерів, аудиторів, юристів, IT-фахівців;
  • дотримання конфіденційності даних;
  • незалежність процесів аутсорсингу від лікарняних, відпусток виконавців;
  • використання прогресивних технічних рішень, що надають постійний доступ до даних обліку.

Ваш результат – відсутність штрафів з боку контролюючих органів, концентрація на важливих завданнях вашого бізнесу, зниження витрат на фонд оплати праці, проведення навчальних семінарів, обладнання робочих місць, програмне забезпечення.

передавши нам розрахунок за р плати на аутсорсинг , Ви не тільки зможете окупити вкладені витрати, але і багаторазово збільшите їх віддачу.

5 переваг UCMS Group

Ми знаємо про всі поточні зміни в законодавстві
Ми тримаємо руку на пульсі останніх змін в області розрахунку заробітної плати: податкових відрахувань та інших обов’язкових зборів.
В нашій команді лише досвідчені фахівці.
У нас працюють кваліфіковані фахівці з індивідуальним підходом до клієнтів.
Ми враховуємо всі зміни всередині компанії-клієнта
З нами співпрацюють довгостроково. Ми оперативно реагуємо на зміни в процесах компанії-клієнта – аналізуємо зміни та, за необхідності, коректуємо алгоритми взаємодії. Це не потребує додаткових витрат з боку замовника – опцію включено до стандартного пакету послуг.
Старт нового проекту за 1-2 місяці.
Розробляємо та погоджуємо з клієнтом порядок взаємодії для кожної компанії. Ми можемо розпочати роботу вже наступного дня, залежно від побажань клієнта.
Пропонуємо пакет послуг залежно від потреб замовника: стандартний або ексклюзивний.
Подробиці можна дізнатися у нашого менеджера з продажів.