Аутсорсинг кадрового діловодства

Аутсорсинг кадрового діловодства

Кадрове діловодство – трудомісткий процес, для грамотної організації якого потрібне знання трудового законодавства України та кодексів, постійне відстежування всіх змін. Кадрове діловодство необхідно вести відповідно до внутрішніх процедур, на підготовку яких потрібен час кваліфікованих співробітників. Компанія UCMS Group пропонує аутсорсинг кадрового діловодства (КДП) в Україні та іноземних державах.

Довіривши функції кадрового адміністрування нашим експертам, ви зможете працювати строго в правовому полі більш ефективно.

Які завдання ми вирішуємо?

Беручи обов’язки HR-адміністрування, ми проводимо:

  • аналіз документації на відповідність законодавчим нормам;
  • виправлення некоректних документів;
  • ведення особових справ;
  • побудова оптимальної схеми документообігу;
  • розробку внутрішніх регламентів, інструкцій, процедур;
  • прийом на роботу та звільнення співробітників;
  • оформлення трудових договорів;
  • складання та ведення графіка відпусток;
  • підготовку та здачу звітів;
  • консультації;
  • ведення ділянки охорони праці;
  • підготовку до перевірок.

Ми пропонуємо стандартний або індивідуальний склад послуг. Індивідуальний зачіпає тільки певні завдання, і ви отримуєте професійні послуги в необхідному вам обсязі.

У штатному режимі з замовником працює виділений фахівець. У разі відкриття нової філії, масштабного прийому або переведення співробітників, до роботи підключається команда для виконання більшого обсягу послуг.

порядок взаємодії

Після звернення до нас, замовник заповнює бриф, на основі якого формується комерційна пропозиція. Збір, вивчення інформації, укладення договору займає від одного тижня. Можливі формати кадрового адміністрування – віддалений облік або робота в офісі замовника.

Вартість аутсорсингу кадрового діловодства залежить від кількості співробітників клієнта, режиму оподаткування, наявності в штаті іноземних громадян, виду і регіону діяльності, умов праці. Ми формуємо індивідуальні цінові пропозиції з урахуванням перерахованих факторів.

Особливість нашої роботи – оперативність реакції на внутрішньокорпоративні зміни клієнта. Якщо вони відбуваються, ми координуємо процеси без додаткових витрат з боку клієнтів. Наша професійна відповідальність застрахована.

Вигода переходу на аутсорсинг КДП

Передача кадрового діловодства на аутсорсинг – це відмінні перспективи і корисні можливості:

  • зниження витрат. Ціни на аутсорсинг кадрового діловодства нижче, ніж витрати на утримання власного відділу або штатного фахівця, враховуючи зарплату, відрахування до ФОП, витрати на навчання HR-фахівця, зміст робочого місця, ПО, мобільний зв’язок та ін .;
  • відсутність претензій з боку контролюючих органів;
  • безперервний сервіс по кадровому діловодству – на який не впливають хвороби, відпустки та інші обставини виконавців;
  • концентрація на профільних бізнес-процесах. Вам не потрібно шукати кадровиків, аналізувати їх компетентність, проводити співбесіди, вивчати резюме, складати посадові інструкції, контролювати їх роботу;
  • своєчасна здача кадрової звітності в державні органи.

У розрізі ефективності використання ресурсів вигідніше використовувати аутсорсинг і взаємодіяти з одним підрядником, ніж займатися постійним відбором кадровиків. Вся отримана нами інформація від клієнтів є комерційною таємницею. Ведення кадрового обліку може здійснюватися на наших серверах з наданням постійного доступу уповноваженим співробітникам клієнта. Ми пропонуємо досвід супроводу, технологічні рішення, накопичені з 2006 року. Аутсорсинг кадрового діловодства з UCMS Group – це захист, прибутковість і процвітання бізнесу.

5 переваг UCMS Group

Ми знаємо про всі поточні зміни в законодавстві
Ми тримаємо руку на пульсі останніх змін в області розрахунку заробітної плати: податкових відрахувань та інших обов’язкових зборів.
В нашій команді лише досвідчені фахівці.
У нас працюють лише професіоналиі з індивідуальним підходом до клієнтів.
Ми враховуємо всі зміни всередині компанії-клієнта
З нами співпрацюють довгостроково. Ми оперативно реагуємо на внутрішні процеси компанії-клієнта – аналізуємо зміни та, за необхідності, коректуємо алгоритми взаємодії. Це не потребує додаткових витрат з боку замовника – опцію включено до стандартного пакету послуг.
Старт нового проекту за 1-2 місяці.
Розробляємо та погоджуємо з клієнтом порядок взаємодії для кожної компанії. Ми можемо розпочати роботу вже наступного дня, залежно від побажань клієнта.
Пропонуємо пакет послуг залежно від потреб замовника: стандартний або ексклюзивний.
Подробиці можна дізнатися у нашого менеджера з продажів.