Ми стільки років разом, тому що нас повністю влаштовує результат ваших послуг

Ми стільки років разом, тому що нас повністю влаштовує результат ваших послуг

Клієнт UCMS Group Ukraine з 2013 року
Назад

Scania Ukraine
Клієнт UCMS Group з 2013 року

Світлана Черненко
Головний бухгалтер

Послуги:

  • Розрахунок заробітної плати
  • Ведение участков кадрового делопроизводства

Про компанію та про себе:

Компанія Сканія Україна достатньо давно зайшла на ринок України, у 1997 році, якщо я не помиляюсь. Ми спеціалізуємося на продажу вантажного автотранспорту, здійснюємо сервіс та гарантійну підтримку. Україні, мабуть, одна з найкращих серед вантажного сегменту легкових автомобілів. Відповідно, ми займаємо одну з провідних позицій на ринку України.

Я у компанії працюю з 2010 року. Більшу частину часу на посаді головного бухгалтера. Приходила до компанії на позицію заступника головного бухгалтера, на сьогоднішній день я – головний бухгалтер.

Як вибирали постачальника з аутсорсингу?

Насправді це було дуже давно, і нюансів, як проходив тендер, я не вже не зможу розповісти. Але ми з вами дійсно дуже довго працюємо, і це говорить про те, що у нас вже склалися дуже хороші взаємини «клієнт-постачальник». Більшість часу ми працюємо безпосередньо з Наталією Каплунською, і вважаємо її повноцінним членом – бухгалтером нашої команди.

До роботи з вами ми мали кілька невдалих спроб співпраці з аутсорсинговими компаніями. Але з вами робота налагодилася та відбувається досить успішно, про що свідчить наша довгострокова співпраця вже протягом 8 років.

Як розпочалося наше співробітництво? Чи було важко перейти від попереднього провайдера до нас?

Насправді якихось поганих спогадів немає, але очевидно, що якби вони були, вони залишилися б у пам’яті. Єдине, що я пам’ятаю, були певні нюанси, пов’язані з налаштуванням облікової програми, тому за день-два перевести роботу не вдалося. Це питання, яке стосується, напевно, будь-якої організації, тому що все впирається у програмне забезпечення, яке забезпечує функціональність робочих процесів. Кожен клієнт має якісь свої внутрішні процедури, а ми компанія з дуже великим багажем внутрішніх процедурних процесів, тому в будь-якому випадку налаштування в програмі потрібно було кастомізувати.

Наприклад, зараз ми намагаємося перейти на електронний документообіг, і кадрові документи, у тому числі ті, які генеруються за допомогою ваших співробітників. Наталія Каплунська теж бере в цьому певну участь, бо вона працює із цими документами. Ми їй організовуємо доступ до нашої системи, і намагатимемося працювати по-новому.

Ми вам рахуємо зарплату і робимо якусь частину кадрової роботи, але основна кадрова частина на вашій стороні, і ваш кадровий фахівець має доступ до нашого 1С. Наскільки зручною є така співпраця, коли зарплату рахує провайдер, а кадри на стороні клієнта?

Дуже зручно. Насамперед – це відсутність помилок, які б призвели нас до якихось неприємностей у вигляді штрафів. Другий момент – ми маємо невеликий відділ кадрів. Я не очолюю цей відділ, відповідно, оцінити наскільки їм виходить злагоджено працювати саме в такому тандемі, коли кадровик наш, а розрахунки робите ви, можуть оцінити краще вони, але я з боку бачу, що робота досить злагоджена.

У нас є певні терміни, оскільки ми є компанія з європейськими інвестиціями, є поняття швидкого закриття щомісячної звітності, відповідно всі проводки, розрахунки повинні бути на другий робочий день у нас в системі. Тому ми розуміємо, що ваш фахівець може це зробити, якщо ми зі свого боку надамо вчасно інформацію. Ось всі ці нюанси в комунікації напрацьовуються і налагоджуються роками. Ми плануємо свій час, Наталя, знаючи всі терміни, планує свою роботу і тому все виходить. До речі, це була одна з ваших переваг на тендері, що ви дійсно були готові нам надати вже готові проводки та розрахунки буквально на другий робочий день до 12-ї години. Для нас це було дуже важливим фактором, але не всі компанії були готові за таких умов працювати з нами.

Так, гнучкість – це справді одна з наших основних переваг. А наскільки ви самі зараз залучені до взаємодії з командою?

Насправді я досить рідко комунікую, оскільки, як я вже сказала, ми досить непогано налагодили всі ці процеси. Я отримую готову інформацію, і на цьому все. Якщо все гаразд, то все гаразд. Є певна звітність, що робиться Наталією в нашій програмі, вона має доступ, тому, коли вона щось робить, вона повідомляє, я заходжу, перевіряю в міру того, що я можу перевірити, і підписую.

У вас зараз планується проект ЕДО, а до цього за попередні 8 років були якісь унікальні проекти, з якими ми допомогли?

Ми мали унікальний проект у 2015 році: ми робили реорганізацію нашої компанії. У нас були 4 окремі юридичні особи, ми переводили всіх співробітників в одну юридичну особу. На сьогоднішній день у нас є 4 філії, та в кожній філії є ще підрозділи у різних містах. Якраз, коли ми робили цю реорганізацію та переводили всіх співробітників, ми зверталися додатково до UCMS за допомогою в оформленні документів, готували разом із нашими кадровиками.

Чи було щось за час нашого сервісу, що ви особливо запам’ятали, якісь смішні історії чи коли ми вас врятували о 9-й вечора у вихідний?

Таке буває. Як я вже сказала, у нас наші жорсткі терміни закриття. Наприклад, нещодавно у травневі свята, ми змушені були працювати, і Наталя змушена була працювати в офіційний вихідний день, і йти нам на зустріч, для того, щоб ми отримали готовий розрахунок та проводки по зарплаті. Такі ситуації бувають, і ми ніколи не отримували відмову, Наталя завжди йде на зустріч, і якщо щось бачить обов’язково повідомляє, пропонує варіанти, і нам дійсно з нею дуже добре працюється.

Що ми можемо покращити у нашому сервісі?

Ви нещодавно впровадили у себе розсилку новин, це справді додатковий плюс. У нас законодавство, на жаль, змінюється часто, бувають різні нововведення. і перечитувати не у всіх виходить, а коли є така добірка – це дуже зручно. Я думаю, що єдине покращення, яке можливо, це налагодити електронний обмін документами (ЕДО).

Розкажіть, які плани вашої компанії, як ви пережили пандемію?

Ми чудово пережили пандемію. Ми не скорочували персонал, більше того, ми вийшли у плюс за підсумками 2020 року. У нас гарний прибуток, навіть кращий, ніж був запланований у бюджеті. Зараз наші фінансові показники загалом нас радують, тому в цьому питанні поки що все добре.

Ми намагаємося йти в ногу з часом, збільшуємо продажі вантажівок і сервісу, тому наша компанія впевнено почувається, незважаючи на те, що є пандемія і є її наслідки.

Що ви порадите тим компаніям, які зараз на роздоріжжі – переходити їм на аутсорсинг або залишатися з інхаусом. Чому аутсорсинг кращий, на вашу думку, ніж внутрішня служба, яка виконує розрахунок заробітної плати?

Це питання спірне. Все залежить від компанії, які цілі вона собі ставить. Якщо компанія має на меті оптимізувати свій штат, то аутсорсинг – це рішення номер 1, яке приймається. Якщо говорити про наш конкретний випадок, то ви знаєте історію нашої компанії, можете дуже швидко відреагувати за потреби, оперативно заміните спеціаліста з розрахунку заробітної плати на іншого і це буде непомітно, не потрібно передавати справ, проводити навчання, розповідати нюанси роботи програми або документообігу. Тому аутсорсинг – це великий плюс.

Чому ми стільки років разом?

Очевидно тому, що нас влаштовує результат наданих послуг від вас. Результат – це чіткість дотримання договірних умов, надання розрахунків, інформації, відсутність чи майже відсутність помилок, штрафів від перевіряючих органів. Такий результат надихає залишатися у роботі з таким партнером.

У нас досить складна назва і як тільки нас не називали. У нас є клієнти, які називають нас юсічка, юсімісі, хтось просто асоціює нас із співробітником. Як ви називаєте нас?

А ми вас називаємо Юсімусі) Тому що назва дійсно трішки не стандартна, і не всі можуть її вимовити правильно з першого разу. Оскільки ми вас поважаємо, з’явилася така ласкаво-поважна назва – Юсімусі.

Опишіть нас одним словом

Ви надійний партнер.

Наші кейси

Інші кейси

Всі кейси

Red Bull

Ericsson

Scania Ukraine

КиевСтар
Всі кейси