Те, що ми разом робимо, має певний сенс і результат. Те, що ми робимо, є ефективним і потрібним бізнесу

Те, що ми разом робимо, має певний сенс і результат. Те, що ми робимо, є ефективним і потрібним бізнесу

Клієнт UCMS Group Ukraine з 2007 року
Назад

Катерина Сидоровська
Відділ розвитку систем управління операційною діяльністю

Послуги:

  • Підтримка системи управління, оцінки та розвитку персоналу

Ми з вами працюємо з 2007 року. Ви брали участь у виборі постачальника?

Ні, я була прийнята згодом, у 2012. Але в мене відчуття таке, що я знаю вашу компанію і команду вже майже півжиття. Ми дуже багато часу проводимо разом, тісно взаємодіємо і тому здається, що стали рідними за цей час. Я з аутсорсингом працювала до цього, тому у мене не було жодних складнощів, і знайомство з командою для мене було цілком комфортним, я відчувала себе у своїй тарілці одразу, як взялися до роботи. Питання, що виникали в процесі взаємодії, вирішувалися швидко, ефективно, чітко, загалом не було проблем.

Розкажіть, будь ласка, про сервіс, який ми надаємо вам. У нас з вами унікальний проект, і дуже цікаво було б дізнатися про нюанси, цінність, яку ми даємо вам.

Сервіс відмінний. Будь-які побажання, наші вимоги оцінюються тверезо і адекватно, пропонуються компромісні рішення. Ніколи не було такого, щоб щось було зроблено не вчасно. Між нашими командами дуже тісна взаємодія, ми в курсі всього, працюємо злагоджено та ефективно.

Які у вас рішення реалізовані на нашому продукті? Чи плануєте ви якісь серйозні чи не дуже серйозні доопрацювання у майбутньому?

У майбутньому нам дуже хотілося б отримати можливість роботи з браузера Chrome. Теоретично це можливо зробити, але думаю, що це буде не просте таке завдання, тому що у нас багато модулів, багато порталів, які необхідно адаптувати під нові умови.

Співробітники переважно користуються порталом співробітника, але є багато інших ролей у компанії, таких як оцінка персоналу, рекрутинг, відділ кадрів.

В принципі, основні великі проекти на цьому етапі майже закінчилися, але доопрацювання все-таки є щодо удосконалення вже існуючих модулів, процесів. Це у нас відбувається протягом цілого року. Бізнес завжди має вимоги, які необхідно реалізувати, і ми з успіхом все реалізовуємо. Ми рухаємось від глобальної стратегії компанії, від HR, приходимо до вас із запитом, а далі ви вже впроваджуєте.

З останніх великих проектів, який було реалізовано зовсім нещодавно, та покращив взаємодію керівника з підлеглими, можу назвати «затвердження відпусток». Зараз керівники можуть затверджувати відпустку одним рухом з тіла листа, тобто натиснув кнопку, надіслав листа та відпустку затверджено або відхилено. Раніше з цим була проблема, оскільки керівник мав обов’язково залогінитись у систему, зайти під порталом менеджера та зробити там якісь дії: знайти цю відпустку, знайти співробітника, натиснути кнопку – дуже багато зайвих дій. Найти опять же этот отпуск, найти сотрудника, нажать кнопку, очень много лишних действий. Зараз ми значно спростили цей процес, і співробітники нам висловлюють подяку з цього приводу, бо справді стало легше працювати.

Ось такі проекти ми зараз аналізуємо. Шукаємо, який процес у HR ще автоматизувати, щоб він займав набагато менше часу, і був набагато ефективнішим.

Які у вашій компанії глобальні цілі, як ви пережили пандемію?

Пандемію ми ще переживаємо, працюємо у віддаленому режимі вже 1,5 роки. У ейчарів виникають складнощі з відстеженням персоналу. У нас не всі співробітники працюють віддалено за своїми посадовими обов’язками: є виїзні співробітники, які обслуговують базові станції, вони зобов’язані відвідувати своє робоче місце та об’єкти. У зв’язку з цим виникли труднощі з відстеження тих людей, які можуть працювати віддалено та тих, які обов’язково мають бути в офісі або можуть бути в офісі частково. Поки що стратегія така, що все це потрібно фіксувати у законодавчих документах, у табелі. А як це фіксувати, ми поки що не знаємо. Але я думаю, що будуть цікаві рішення з боку бізнесу, які дадуть змогу все це врахувати, і звичайно ж, необхідно буде доопрацювати систему обліку кадрів. Мені здається, що таке доопрацювання глобальне, тому що змінюється повністю взаємодія співробітників, і тому буде великий проект.

Допоможіть нам стати кращими. Чи можете ви порекомендувати нам щось, що зробить наш сервіс ще якіснішим?

Навіть не знаю. Той режим взаємодії, який у нас склався з командою UCMS Group, особисто мене влаштовує повністю. Глобально сказати, що треба змінити – не можу.

Чому ми стільки років разом?

Тому що UCMS Group є надійною компанією. Те, що ми разом робимо, має певний сенс і результат. Те, що ми робимо, є ефективним і потрібним бізнесу.

Назвіть нас одним словом.

Відмінні фахівці та професіонали своєї справи, я думаю, що так всі скажуть))))

Наші кейси

Інші кейси

Всі кейси

Red Bull

Ericsson

Scania Ukraine

КиевСтар
Всі кейси