З точки зору роботи з представниками UCMS, я ціную найбільше цю проактивність

З точки зору роботи з представниками UCMS, я ціную найбільше цю проактивність

Клієнт UCMS Group Ukraine з 2006 року
Назад

Алла Фаст
HRD

Про компанію та про себе

Компанії Ericson цього року вже 145 років, а в Україні ми з 1995 року. В нас дуже хороша, успішна, тривала історія. Ви, порівняно з нами, трохи молодші, але чудово, що всі ці 15 років ми працюємо разом. Я в компанії працюю більше двадцяти років, ми з вами -п’ятнадцять років, і сьогодні я намагалася згадати, а як ми жили ці п’ять років без вас? Ми ж робили всю цю роботу самі! А 2006-го з радістю передали її вам.

Офіційно моя позиція в компанії People Business Partner Head HR, але я працюю як HR не лише для України, а ще віддалено для кількох офісів нашої компанії в інших країнах: Казахстан, Вірменія, Грузія, Азербайджан. В цих країнах ми також працюємо з провайдерами, тому я маю з чим порівнювати.

В Україні маємо близько 180 співробітників.

За якими критеріями обирали постачальника у далекому 2008 році?

Важке питання. Швидше за все, нас влаштували і умови контракту, і цінова політика. Пам’ятаю, у вас була співробітник Олена Трофіменко – чудовий фахівць. Якось вона прийшла до мене і сказала: «Знаєте Алла, я брала участь у Всеукраїнському конкурсі кадровиків та посіла перше місце!» І ми дуже пишалися тим, що у нас кадровою роботою займається кадровик, який перший кадровик в Україні. Протягом п’ятнадцяти років у нас, звичайно, змінювалися фахівці, але я дуже добре всіх пам’ятаю, бо всі вони були не просто компетентні, не просто на своєму місці, а проактивні. Це те, чого мені бракує у провайдерів в інших країнах. З точки зору роботи з представниками UCMS, я ціную найбільше цю проактивність: не просто дати інформацію про законодавчі норми, а й рекомендації з посиланням на досвід інших компаній. Я розумію, що ми у вас не єдиний замовник, ви працюєте з багатьма компаніями і важливо, що у вас є бачення, як діють інші роботодавці. Я дуже ціную, що ви ділитеся цим досвідом та експертизою. Нам це допомагає.

Ми з вами починали з розрахунку заробітної плати, потім додалося кадрове діловодство,а згодом і авансові звіти. Чи легко передавати нові ділянки нам на сервіс?

Ви готові забирати ділянки, і це теж підкуповує 😊, ваша гнучкість. Часто ми навіть собі не можемо точно сформулювати, що нам конкретно необхідно, знаємо тільки, що має бути на виході, а як це буде реалізовано, ми не уявляємо. І ви брейнстормите разом з нами. Мені подобається, що ми є партнерами. Коли запускаємо щось нове, ви не просто консультуєте, а це є дуже цінним. Всі наші запити були прекрасно відпрацьовані.

Співробітник, який з нами працює на ділянці авансових звітів (Олена Голєва), дуже професійний фахівець: швидко вливається в процес, консультує проактивно, пропонує рішення, про які я в принципі не можу здогадатися, бо не знаю, як це може працювати. Ви однозначно вмієте добирати команду. Це люди грамотні, на своєму місці, які вміють вийти за межі своєї функції, з правильним ставленням до роботи. Це те, до чого ми закликаємо своїх співробітників у Ericsson, це наша культура, ви абсолютно точно вписуєтесь у наші стандарти.

Знову-таки, посилаючись на свій досвід роботи з іншими провайдерами в інших країнах, можу сказати, що порівняно з глобальними провайдерами, ви абсолютно гнучкі. Ми між собою називаємо UCMS Group такою домашньою компанією, тому що всі питання вирішуються по-домашньому, по-сімейному. Ми не говоримо формальною мовою, ми обговорюємо все як партнери.

Що ви можете порекомендувати компаніям, які вирішують переходити їм на аутсорсинг? На що їм звертати увагу при виборі постачальника, навіщо це потрібно, на які питання вони повинні собі відповісти?

Однозначно переходити. Я задоволена. Аутсорсинг – це чудова модель, я б усім рекомендувала. Немає сенсу вирощувати фахівців інхаус, коли це не твій основний профіль. Нам не потрібні суперфахівці у кадровому діловодстві, нам не потрібні суперкомпетентні бухгалтери для розрахунку зарплат. Тут логіка дуже проста. Знаходьте провайдерів з компетентними спеціалістами.

Якщо говорити про побоювання, то, мабуть, усі бояться відкривати власну внутрішню кухню, показувати зарплати. Але все це регламентується нашими стандартами. Я думаю, що ви за 15 років здобули хорошу репутацію в цій галузі, довели, що вам можна довіряти -як рівню компетентності, так і щодо нерозголошення. Я можу бути впевнена, що інформація, яку ви отримуєте, буде недоступною для інших. Все це доведено нашим довгостроковим співробітництвом.

Допоможіть нам стати кращими. Чи є щось, що ви можете нам порадити?

Мені дуже сподобалася ваша ініціатива із розсиланням щодо зміни законодавства. Я особисто ними не користувалася, хоча перші листи, які надходили, я читала. А не користуюсь тому, що у нас є ваш співробітник Аня Ромашина, яка без нагадувань, сама приходить та розповідає, проактивно інформує нас. Але ідея сама по собі чудова. Це те, що чекає замовник, щоб раптом не залишитися віч-на-віч з проблемою. А порадити, мабуть, немає чого. Все чудово.

Поділіться, будь ласка, планами вашої компанії.

Звичайно, рости та розвиватися. У нас планується відкриття IT хабу, наступного року ми хочемо запускати програми стажування та орієнтуємося на пошук молодих талантів. Загалом плани грандіозні, була б економіка стабільна.

Назвіть нас одним словом

Два слова) Супер клієнтоорієнтованість – це про вас.

Наші кейси

Інші кейси

Всі кейси

Red Bull

Ericsson

Scania Ukraine

КиевСтар
Всі кейси